Thursday, December 9, 2010

cerita dongeng

masa kecik2 boleh la berangan mcm cite dongeng.sekarang ko dh tua kot.


 huhu.kisah entri ini bermula apabila seseorang telah im aku di fb dan menanyakan kt aku
"ko kt ruma **** eh?" eh aku kt ruma aku la. sapa yg buat cite ni?! lalu si kawan aku ni pun menceritakan hal sebnenar. ouhhh goat!! aku tk sangka zaman sekarang pun masih ada lagi manusia yg nak mengada-adakan cerita dongeng.ouh come on laa. be realistic sikit boleh tk? saya tk kacau hidup anda pun kak. kenapa anda mahu kacau hidup saya? berapa upah yg talian telco bg awak supaya buat2 cite ni. aku geram betul lah.
terkjeut jugak aku bila ada org ckp "ko kt kl kan? ko tgk ** trainin"
ou WTF! ERR apa motif kau doh nk buat2 cite ni. aku tk kaco hidup kau langsung. ko saja nk memecah belah kan pertalian aku dan org lain kan? mcm haram la ko ni. kalo nk gurau pun agak2 lah. jgn libat kan aku.
IDC who u r. pemain drum dr kelab terkenal,model spender terpopular? ou like i care.
hey back off la girl.ko dh besar. boleh ppk kot. 



AMUK BHAI

No comments:

Post a Comment