Monday, November 22, 2010

larian yang sungguh mengkagumkan


sem break pun dh start.soo mcm biasa la.tadk kije.menganggur.jobless.moneyless sume la ada.apa kne mngena ngn "The amazing race".aku masuk ke?haa mesti korg ingt aku one of the team yg masuk kan *cet perasan skit. senanye the amazing race ni one of the tv series yg aku ikuti lah.tk busan pun.kadang2 yg tgk ni lg beriya dr yg masuk. episode yang aku tgh tgk skrg the amazing race 15. dh na abes pun. skang yg top 3 pasangan bryan & erika. pasangan sam & dan n pasangan meghan & cehyne. dlm masa 21 hari dyorg travel utk rebut 1juta US Dollar men!.woww.peserta yg aku paling minak pasangan adik beradik sam & dan sbb nsem.tp dyrog tk menang.penat aku jd pompom girl.tk menang2 jugak dyorg.haizz.tkpelaa.so mari kite tgk muka2 pemenang,pengalah dan penghensem.hahah
 bryan & erika
temapat no 3
nak tao tak parenst si erika ni tk suka dye kawen ngn bryan.ye laa kononye si bryan ni kulit putih.tp si erika ngn bryan ni kekal and nk tunjuk kat parents mereka yg "hey walaupun kulit kami tk sama kaleq tp tetap semangak nk berlari.apa hang tao"
 hensem kan?alaa aku tao la korg mesti ckp tk nsem kan.tp dlm race mereka berdua ni la paling hensem.
dpt no. 2.aku penat dok jerit2 kalah jugak.dyrog ni nama je adik beradik,tp masa race mangai,gado sakan seyh.apadaaaa sam & dan ni

ni meghan & ceyhne.pemenang "the amazing race 15"
dyorg dh dating 4 tahun.lama kan.
aku salute lah kat meghan ni.sbb dye lah org putih yg ada adab ngn budi bahasa.selalu nasihat kt bopren dye supaya jgn rude sgt.pe2 pun TAHNIAH!


the end lol


No comments:

Post a Comment